۱۳۹۰ آبان ۲۹, یکشنبه

موج سبز نامی اشنا برای ایرانیان،همان قیامی مردمی که بعد از انتخابات  سال 1388 در ایران به این نام ثبت شد و یاد اور حماسه و از خود گذشتگی مردم ایران برای رسیدن به ازادی و دموکراسی در برابر رژیم  دیکتاتور و ضد بشر جمهوری اسلامی ایران،بوده و در واقع سنبل ازادی خواهی این ملت نام گرفت.
در همین راستا عده بسیاری از فعالین سیاسی که سالها در مورد رژیم موضع مشخصی داشتند و در این راستا از تمامی امکانات شخصی خود برای رسیدن به هدف استفاده نمودند و سعی بر این داشته اند که بتوانند کاستی ها و موانع جلوی راه اپوزیسیون را بردارند،و به هر نحوی نقشی در ایجاد یک جبهه واحد و کارساز به وجود اورند،که نمونه ان امیر حسین جهانشاهی مؤسس و بنیانگذار سازمان سیاسی موج سبز میباشد که امادگی خود را برای جذب همه گروهها و افکار عقیدتی و سیاسی برای همکاری با این سازمان اعلام کرده و برای پیشبرد این هدف امکاناتی را پیش بینی نمودند که در وقت مقتضی از ان با توجه به شرایط داخلی ایران استفاده خواهد نمود.
امیر حسین جهانشاهی مخالفت خود را با وجود دولت جمهوری اسلامی ایران اعلام نموده و به طور قطع خواهان نابودی این رژیم می باشد و ابزار مورد نیاز را برای هموطنانش در مصاحبه های مکرر اعلام نموده.
در هفته های اخیر که طبل جنگ بر علیه ایران توسط دنیای غرب به صدا در امده و با توجه به تجربه جنگ هشت ساله ایران و عراق و کشتار،خرابیها و از بین رفتن زیر ساختهای کشور و اینکه جمهوری اسلامی در حال حاضر برای محکم کردن پایه های سست حکومت خود با تحریک جامعه بین المللی خود به دنبال جنگ میباشد،امیر حسین جهانشاهی در مصاحبه های مکرر در شبکه های مختلف رادیو و تلوزیونی بین المللی ،مخالفت خود را اعلام نموده و جنگ را راه حل نابودی نظام ندانست .
امیر حسین جهانشاهی اراده خود ملت ایران را بالاتر از قدرت خارجی و جنگ دانست و سرنگونی رژیم را به مردم ایران مربوط دانست و این که قبل از اینکه کشورهای غربی به این نتیجه برسند که جنگ را  اغاز کنند باید رژیم را به دست خود مردم ایران نابود کرد و کشور و مردم بی دفاع ایران را از اسیبهای احتمالی جنگ در امان نگه داشت.
ایشان به فعالیتهای اتمی رژیم اشاره مستقیم دارد و از منابع خبری و دیپلماتیک بارها اعلام نموده که جمهوری اسلامی برای دستیابی به سلاح اتمی با سرعت پیش میرود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر