۱۳۹۰ آبان ۱, یکشنبه

امیر جسین جهانشاهی:سرنوشت قذافی در انتظار سران جمهوری اسلامی است


معمر قذافی که ۴۲ سال رهبر لیبی بود، در شهر زادگاهش دستگیر شد و به تایید شورای انتقالی لیبی، کشته شده است. گزارش‌ها حاکی‌ست که نیروهای مخالف قدافی پس از کنترل شهر سرت (محل تولد معمر قدافی)، رهبر لیبی را در حالی که زخمی و در یک سوراخ پنهان شده بود، پیدا کرده‌اند. در عین حال عبد المجید ملغتا، از اعضای شورای انتقالی لیبی گفته است که معمر قذافی پس از دستگیری و بر اثر جراحت‌ها کشته شده است؛ به گفته وی به سر آقای قذافی هم شلیک شده بود. پس از انتشار این خبر، امیرحسین جهانشاهی، بنیانگذار سازمان سیاسی موج سبز در پیامی ضمن مخالفت خود با حکم اعدام، در خصوص سرنوشت مشابه قذافی به مسئولین جمهوری اسلامی هشدار داده است:
همانطور که گفته ام، من مخالف حکم اعدام هستم و اولین حکم اجرایی حکومت موقت بعد از سرنگونی حکومت اسلامی، لغو حکم اعدام در ایران خواهد بود.
ما، شرایط قیام ملی را به وجود خواهیم آورد و این حکومت را سرنگون خواهیم کرد و پیروزی ملت بزرگ ایران بدون هیچ انتقامجویی خواهد بود. اما این هشدار را به مسئولین حکومت اسلامی می دهم: در زمان قیام ملی، مسئولین حکومت اسلامی ایران یا با ما خواهند بود، مانند بسیاری که امروز با ما در تماس هستند و همکاری خود را شروع کرده اند و مشمول آشتی ملی خواهند شد و یا در مقابل ما ایستادگی خواهند کرد که در این صورت باید تصاویر قذافی را در ذهنشان داشته باشند، چرا که این سرنوشتشان خواهد بود.
امیرحسین جهانشاهی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر